Tanken här alltså inte alls att förödmjuka eller att göra ned någon.
Jag bara hittar inget annat sätt att beskriva det på: När C-O B fångar min uppmärksamhet reagerar jag på samma sätt som när jag på mycket, mycket nära håll anträffar ett mycket, mycket väldoftande kön: jag ryggar tillbaka: jag anar ett listigt oråd: en distinkt känsla: någonting i min förnimmelse döljer något: här omkring finnes icke endast goda uppsåt.
